czwartek, 16 lipca 2009

WEEKEND - BOOGIE BRAIN, JAROCIN

W końcu weekend a gdyby brakowało wam na niego opcji to polecam BOOGIE BRAIN w Szczecinie. Na żywo m.in Scratch Perverts, Coki & Sgt Pokes i sam ROY AYERS(!).


Opcja nr 2: trzy dni w Jarocinie który szczerze mówiąc mam nadzieję kiedyś sprawdzić bo o ile dobrze pamiętam obok Marlboro Rock in w Sobocie był moim pierwszym festiwalem na jaki pojechałem. Ostatni raz byłem tak chyba ponad 15 lat temu (sic!), oglądałem punkowe koncerty na małej scenie, bawilismy się w berka z policją, jedlismy kanapki z dżemem od księży na starówce i w ogóle było git. Słodkie czasy.
Dziś wygląda to pewnie poważniej a w line up-ie m.in. Bad Brains(!), Editors, New Model Army, International Noise Conspiracy i Animal Collective(!).

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jarocin `94:) Chyba poznaliśmy się właśnie w pociągu na ten festiwal. Oprócz kanapek z dżemem pamiętam jeszcze wszędobylskie torebki po butaprenie i rozebrane miasto z chodnika, bo oprócz zabawy w berka popularna była gra w śnieżki tyle że za śnieg służył bruk... Nie ma co, to były czasy, to były festiwale!

sunmiguel

buuuu pisze...

Ta ja mam jeszcze w biurku torebkę po budaprenie i kawałek śnieżki na pamiatkę....