niedziela, 12 lipca 2009

REGGAELAND DAY 2

Drugi dzień na który właściwie wszyscy czekali czyli jazda z Buju Bantonem. Ale zanim Buju to najpierw sennie Izrael. Potem nieoczekiwanie Delly Ranks zastrzelił kilkoma numerami, po nim jeszcze New Kidz i w końcu Buju który pomimo tego że chyba nie był w najlepszej formie, jak zwykle szalał po scenie. Muzycznie band rewelka no ale nie ma co się dziwic bo w składzie na klawiszach "Lenky" Mardsen (chyba wszyscy pamiętają jego Diwalli riddim) a obok naczelna chórzystka Penthouse-a Nicky Burt. Buju słyszałem po raz pierwszy na żywo, koncert pomimo tego jego lekkiego odpuszczania brzmiał zawodowo, oczywiście grają Championa bo jakże inaczej, koncert trochę za krótki...

Potem ska jazda, Podwórkowi Chuligani dają ognia na głównej, zostajemy do końca ich koncertu - w końcu ktoś miał prawdziwe dęciaki! Ostra zabawa, fajna energia, dobre zakończenie sceny głównej.

Szybki transport na soundsystemy gdzie jeszcze rządził Radikal Guru i Globus który tradycyjnie wbija isę na mikrofon ze swoim chrypiącym bass głosem. Zawsze miło go posłuchać. Collie Weed ze swoją selektą, dobre tjuny, pełen namiot. Później moja percepcja już lekko szwankowała więc odpuszczam sobie dalsze relacje...

Generalnie festiwal świetnie zorganizowany, tłoku nie było, ludzi w sam raz, dobre nagłośnienie na wszystkich scenach, namiot soundsystemów po zmierzchu brzmiał i wyglądał bardziej niż zawodowo. Cały festiwal muzycznie dobrze chociaż bez mega rewelacji na którą mam nadzieję za rok.

Buju:

3 komentarze:

fashioneria pisze...

Z pewnością było grubo , ja niestety zamuliłam i nie dotarłam. Do zobaczenia na Audioriver!!

WGW KOMPANY pisze...

do zobaczenia! męża zabierz!

fashioneria pisze...

oka joka :)))