sobota, 11 lipca 2009

REGGAELAND DAY 1

No i właściwie jesteśmy po pierwszym dniu. Ludzi trochę mniej niż zwykle, festiwal wydaje się łapać oddech lekkiego odpoczynku po 3 latach mega udanych edycji . Od strony organizacyjno-logistycznej wygląda jak kosa, wszystko robi wrażenie mega poukładanego i "ordnung must sein" do tego stopnia że ochronie zdarza się nie wpuścić muzyków z piwem na scenę :) W sumie organizacyjnie na duży + chociaż przy reggae festiwalu chyba nie ma co się tak spinać.

Zobaczyłem co mogłem, na głównej scenie w sumie classic sound, spokojnie i jak dla mnie nawet za spokojnie. O ile brzmienie Habakuka i Israel Vibration podobało mi się bardzo to nie rozumiem tych syntezowanych dęciaków. Na takim festiwalu skład na żywo bez sekcji ? Jak dla mnie niewybaczalne. Ale muzycznie klasa.

Namiot soundsystemowy nie pierwszy raz kradnie show, dodatkowo z racji deszczu wszyscy przyszli właśnie do namiotu. Dobre nagłośnienie, dobre wizuale i cała scena sprawiała wrażenie ruff and tuff w najlepszym znaczeniu. Highlights? Cała Respecta Kru dawała radę jak zwykle, Kwazar właściwie rospoczął proppa madness na soundsystemach, Kaps z Goofymanem dobrze pociągnęli temat puszczając kilka szalonych tjunów przy których ludziska namiotu mało nie roznieśli. Jungle walk and skankin na całe gacie. Potem MONO, jak zwykle mnie rozjebał - jak dla mnie set wieczoru na soundsystemach, dokładnie tego oczekiwałem. Terry T i Daddy Freddy ze swoim zajebistym głosem zrobili dobrą bibę chociaż już miałem trochę dosyć.

Wszyscy czekają na dziś, zestaw obowiązkowy: IZRAEL + BUJU + PODWÓRKOWI CHULIGANI. Na soundsystemach też zapowiada się dobrze znany ogień więc do zobaczenia! Spinboy

Brak komentarzy: