czwartek, 10 grudnia 2009

CZWARTEK - NEWS OF THE DAY



Na gdyńskiego Openera w tym roku przypadkowo nie trafiłem i minięcia się z Faith No More żałuję do dziś ale nie ma co się zbyt długo rozczulać bo organizatorzy właśnie ogłosili pierwszą gwiazdę edycji 2010: PEARL JAM! Może podchodzę do tego zbyt emocjonalnie ale ten zespół to prawdopodobnie jeden z niewielu które miały na mnie kolosalny wpływ kiedy byłem dzieciakiem a koncert w 96 na Torwarze był jednym z najlepszych koncertów na jakim byłem ever. Jak dla mnie w tym momencie line up mógłby być zamknięty.
p.s. Z tego co widać szykuje się lato "back to my roots" - w tym przypadku to raczej SL-a roots - bo czeka nas jeszcze to.

Spinboy

3 komentarze:

Anem WGW pisze...

Mistrzowski klip Pearl Jam:
http://www.youtube.com/watch?v=CAKdck1OOM0
a, że zima coraz bliżej to link do naj naj "I am mine", jako podkład dla najlepszego raidera który kiedykolwiek dotknął dechą śniegu Craig'a Kelly R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=yw6k5f1uY3Y
Na dłuuuuuuuuugie jesienne wieczory polecam obejrzeć "Let It Ride - The Craig Kelly Story".

mcq pisze...

ANTHRAX SLAYER METALLICA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mcq pisze...

do składu czerwcowego dołączył Megadeth !