środa, 17 września 2008

MACZETA RAP

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

wiesz maczeta ja też nosze kominiare bo jestem z antyterrorki i dlatego pisze anonimowo.nikt nie zna mojej rodziny bo pochlastałem ich maczetą,poza tym wbijam w policje(bo my to nie to samo co oni) i chce żeby ziomki wychodziły na wolność jak twoj ziomek co o nim jest ten panczlajn,czy tam panczlajner.respect for you i dla twoich kumpli

Anonimowy pisze...

ziomulek, wiadomo o co chodzi. ja też walę anonima, no nie. śmigam w moro wędkować, żeby mnie ryby nie widziały, ale ostatnio słabo biorą więć sprawię se kominiarę.
trzym się ziomuś!

Sebol pisze...

Hehe. No macie anonimowi racje. To co tutaj zobaczyłem jest masakrycznie dobre! Takie żeby pośmiać się przy kawie. Kiedyś jak miałem przyjemność rozmawiać z Trakmajsterm to powiedział mi że Popek jak mówi że Cię zabije to rzeczywiście ma to na myśli. Ci kolesie chyba też w ten deseń idą - wierze im! Ściagam Kominiare!