czwartek, 28 stycznia 2010

Będąc z miasta, w którym gra drużyna mająca na koncie sześciokrotne mistrzostwo Polski w piłkę ręczną, na skutek różnych traumatycznych przeżyć z lekcji wuefu, w temacie tej dyscypilny pozostawałem totalnym ignorantem. Dziś oglądam jak pierdolnięty wszystkie mecze ME na jakie mi pan internet pozwala i powiem Wam że ciężko znaleźc mi drugi tak emocjonujący klasyczny sport na świetnym poziomie w naszym wydaniu reprezentacyjnym. Siatka? Ok ale chyba wolę ręczną natomiast nasza piła kopana wygląda przy tym mizernie i żałośnie...
Jeżeli nie próbowałeś tego oglądać to polecam. 
Godzina 20.15 Polska - Francja. Check it! 

3 komentarze:

groh pisze...

jako gość z miasta koszykówki, przyznam że ręczna też mnie kręci. Żałuję, że nigdy nie miałem okazji pograć w ten sport pro. basket wciąż u mnie numero uno, ale wielki szacun dla szczypiorniaka! to są sporty walki, które też dobrze się ogląda. siata to damski sport...

WGW KOMPANY pisze...

takiej beznadziejnej gry jak wczoraj zupełnie się nie spodziewałem...
anyway, still in the game!

Spinboy

Anonimowy pisze...

polska jest mistrzem polski!!!